..:: clickz's ::..

Wednesday, July 1, 2009

"Jejak Kasihan"

assallammualaikum.. dan salam sejahtera.. hampir 2minggu aiman tidak kemas kini blog yang tersayang ini cehh wahh hehe .. :) banyak speklulasi yang berlaku sepanjang tempoh itu.. (betoi ke aiman EJA "speklulasi nie heheh dan yg paling penting ade ke speklulasi? hahah berangan je laa..) sebenarnya banyak kejadian yang berlaku sepanjang hari-hari terakhir dalam Jun 2009 ini..

Sepanjang tempoh 2minggu itu aiman sebenarnya banyak menghabiskan masa di Facebook aiman yang dah lama aiman tinggalkan dan hari ini aiman kembali aktif .. wahh gitu kira-kiranya buat "comeback" laa kat Facebook heheh :) Bukan apa sejak akhir-akhir ini banyak "Jejak Kasihan" (bak kata Linda) berlaku di dalam Facebook.. Ukhwah yang lama terpisah kini kembali bertaut semula dek kerna Facebook.. Alhamdulilah.. wahh gitu..

Cerita nya begini selepas tamatnya Pengajian aiman di Kuala Lumpur Infrastructure Univercity College (KLiUC) aiman terus menyusuri alam perkerjaan tanpa menoleh kebelakang lagi. Oleh itu Sahabat-sahabat aiman semasa di Zaman Kolej terus aiman tinggalkan tanpa meninggalkan pesan dan bertanyakan khabar berita....


Dengan tidak diduga, Perpisahan yang hampir masuk 6 tahun ini kembali terjalin dengan ada nya FaceBook. Pada mulanya, berasa takut, rasa malu, segan pun ada.. Yer la kini, sahabat-sahabat aiman semua nya Hebat-hebat dengan kerjaya masing-masing.. Terasa la sangat-sangat rendah diri.. heheh :) antara sahabat-sahabat baek aiman yang dapat dihubungi di dalam Facebook iaitu RedzuanLamsun Aizat ZainAzhar MaslyndaYusof SyukApai SadiQ JeroAzrul ShehzadHussein AishahAnisa MagdelinaDahalan dan ramai lagi.. TerimaKasih sebab masih ingat lagi kat aiman ni hehe :p

kalau nak cerita kan dengan satu persatu memang tidak akan habis.. Ye la banyak yang kami borakkan diFacebook.. Jadi untuk pengetahuan semua dalam masa 2 minggu yang aiman tak update blog ini memang aiman terperap diFaceBook.. Sesiapa yang add aiman diFacebook memang akan nampak aiman sentiasa Online hehe :)

Bukan apa aiman buat kenyataan ini ramai juga orang bertanya kemana aiman menghilang??, ada yang kata aiman sakit la, yang paling aiman kecik hati ade yang kata aiman Sombong.. mane ade.. Aiman setia disini hehe Aiman bersyukur kerna kawan-kawan semuanya terlalu ambil berat tentang aiman.. Jutaan Terima Kasih aiman ucapkan..

sebelum terlupa diFacebook juga aiman jadi lebih rapat dengan blogger-blogger yang jadi CLiCKZs (followers) aiman antaranya AainaaKhairunnisa FairuzSelamat Nurfahana RizalHashim dan ramai lagi.. Terima Kasih sebab selalu teman aiman diFacebook.. sesiapa yang belum add Aiman lagi diFacebook boleh la Add Aiman Disini yerk


ok sebelum aiman tutup Sesi pembukaan tuk Bulan Julai ni hehe aiman tinggal kan sekeping gambar (diatas) yang mana aiman ambil dari Facebook sahabat baik aiman semasa di KLiUC dulu.. ermmm dengan kata lain tak sangka laa yang Beliau ni dah pun mendirikan rumah tangga.. ermm nantikan cerita exclusive beliau ni..

Nak kenal siapa beliau? tunguu hehehe .. dan untuk pengetahuan semua bulan ini insyaAllah aiman janjikan banyak cerita-cerita yang menarik dari Aiman wahh gitu beriya2 aiman ni.. InsyaAllah .. Tungguuuu..

6 Kritik!! :

  1. Cahaya Yang Riang Gembira said...

    Heehee.. Abanggggg.. Wah.. Memang rapat.. Sampai pggl abang gitew kan.. Hak hak.. =)

    Timaseh gak sebab sudi bagi hadiah bebanyak kat dek hana yg comel nih.. Heehee.. Pastu sudi mlayan tetamu yg singgah.. Heehee.. Sayang abang aiman.. =)

  2. aimanhaQimy said...

    yer... dekHana... heheh.. pgil abg sb abgAiman dh TUA ke? hahaha :p

    Sama2 x de hal nyer.. mmg aiman suke melayan tetamu.. nti ade plk org kata mcm2 kat abgAiman nie.. hehehe :) abg pun syang dekHana jgak.. hehehe :p

  3. AMOI KUSUT said...

    nk add lah fb u..
    i baru jewk wat..
    tp xreti nk gune sgt r..
    klau ms pndai r..
    ley ajar kn x?

  4. aimanhaQimy said...

    yerr Liez...
    oo nk add apeslh nyer..
    nk ajar pun bleh..
    aiman ajar aper yg aiman tau la yerk.. hehehe :p
    aiman pun bknnyer pdai sgt...
    aiman pun ade ms gak.. nti add yerk :) heheheh :)

  5. pal7 said...

    best x jumpa semula kwn2 lama?..

    *tahniah pd kwn aiman yang dah berkahwin tuh..tahniah2..

  6. aimanhaQimy said...

    yaaaaaaaaa... nk tyer BEST ker tak..?
    GILER la x best!!
    hpy sgt2.. x tau nk ckp mcm maner..
    tp ader gak yg bt perangai SOMBONG kata nyer...
    X KESAH pun..!!! ehhehe :p

    aiman mewakili dieorg TQ.. so MUCH!!! ehhehehe :)

Blog Widget by LinkWithin