..:: clickz's ::..

Thursday, June 18, 2009

>>''MiN''<<

ermm tersenyum sendirian apabila aiman melihat gambar kenangan disebelah ni.. Gambar yang aiman ambil sekitar tahun lepas ditempat kerja lama aiman memang mengusik kalbu.. Shazwani Yasmin aka MiN adalah antara teman rapat dan Kawan Baik aiman di waktu itu .. Banyak yang telah beliau kongsi dan ajarkan aiman semasa waktu berkerja.. Ini kerna Min senior aiman heheh.. memang best laa berkerja dengan Min ini kerna Min Otaknya Gila-gila sikit..


aiman dan min yang Gila-Gila ..eeheh


Dua gambar pertama diatas ini adalah Pose Gila-Gila kami hehe tapi kalau kalian nak tahu sebenarnya pada waktu itu mesyuarat sedang dijalankan dihadapan tau.. sabar jer laa kan ... kami kat belakangan ni siap boleh maen2 lagi ehheeh.. begitu la nakal sungguh nya kami berdua ini.. Kalau di ingat-ingat kan balik kelakar pun ada ..

Mesti kalian tertanya- tanya kenapa la tiba-tiba jer aiman cerita pasal Shazwani Yasmin hari nie.. sebenarnya macam ini cerita nya, secara tak dirancang 2 hari lepas kami berborak melalui Yahoo Massenger.

Aiman yang mulakan dulu bertanyakan Khabar setelah lama sangat tak dengar berita dari Min selepas masing2 membawa haluan masing2.. Iye la kami berdua sama-sama berhenti kerja pada bulan yang sama, tetapi Min seminggu awal dari aiman kerana dapat tawaran dari Jabatan Kerajaan manakala aiman Alhamdulilah dapat tawaran dari keluarga tercinta.. eehhe

Kali terakhir kami jumpe pun, ketika hari persandingan Min dengan Suami tercinta.. iaitu Redzuan. Masa tu aiman tak sangka juga kerna sifat Min yang Gila-Gila akhirnya Min akan ke jinjang pelamin. Sedih pun ada kerna, lepas ni mungkin susah kami nak keluar Hua-Hua sama-sama kan.. Tapi Aiman doakan Agar Min dan Yan (panggilan manja suamin min heheh..) akan kekal keAkhir Hayat dan lahir kan anak2 yang chumel macam min dan bijak macam Yan.

ermm dalam perbualan kami hari tu, rupanya khabaran berita yang mengembirakan aiman.. rupa-rupanya Min dah "berisi" kan anak sulung. Suka sangat-sangat aiman dapat anak buah hehe Perasan betoi.. menurut Min lagi dijangka bersalin mungkin pada Bulan Ramadhan atau Syawal akan datang.. Mesti teruja kan Min dan Suami yer la lepas ni panggilan dah berubah.. Abah Ibu, Ayah Mak, Papa Mama, Daddy Mummy, dan sebagainya.. bila la aiman dapat merasa semua ini.. ermmm Aiman tumpang Gembira jer laaa uhuhuh..

Min dan Aiman bergambar kenangan di suatu ketika dulu..
dan untuk pengetahuan semua disini Aiman dan Min
dilahirkan pada Tahun yang sama dan Bulan yang sama tau
bezanya hanya la beberapa jam sahaja heheeh.. ermmm
Aiman pada 22 October mana kala Min pada 23 October..
kira Kembar la nie.. ahha .. Gempak kan..!!!



Itu la dia Min antara Sahabat Baik aiman .. Shazwani Yasmin, aiman disini dengan seribu harapan agar Min bahagia dan Gembira menempuh Kehidupan Hari Ini, esok dan selamanya.. Aiman Doakan yang baik-baik jer tuk Min dan Yan yer.. Amin..

Nanti kalau dah bersalin jangan lupa beritahu aiman tau boleh la bergambar dengan baby nanti dan aiman akan letak kan diblog tuk berkongsi dengan teman-teman aiman disini pulak ...

yer laa Nak la juga tengok "produk" yang dihasilkan dari Min dan Yan eheheheh... alamak 18SX pulak hehe.. maaf pada pembaca yang bawah umur.. ahhaha.. Ok laa semua kita jumper lagi InsyaAllah dengan cerita-cerita yang lebih sensasi ...heheh sensasi ke? daaaaaaaaa ...


Kredit Gambar: kOleksi Peribadi aimanhaQimy
HakCipta: reality-inmylife.blogspot.com

8 Kritik!! :

  1. Anonymous said...

    comel la tuanblog nie wakakaka..

  2. aimanhaQimy said...

    saper yerk.. yg memuji aiman nie
    hahaha..
    klu leh letak la link ker? email ke?
    leh laa kenal2 kan..
    wahh gitu hehehe ...
    ape2 pun tErima kaseh la sgt2...
    laen kali singgah lagi yerk :)

  3. azman shah said...

    keinsafan lahir dari?

  4. aimanhaQimy said...

    yer abg Azman.. lahir? aiman xpaha m laaa..

  5. Kotak Hati said...

    bertuah sebab anda dpt sahabat yang baik..
    semoge bertambah2 lah shbt2 yg baik yer..hu3

  6. aimanhaQimy said...

    yer.. shazwan pun slh seorg shbt yg baek kan? heheh :)

  7. are-bue said...

    sahabat terap sahabat...walaupun sde yg dah kahwin.

  8. aimanhaQimy said...

    btoi2.. areblue

Blog Widget by LinkWithin