..:: clickz's ::..

Friday, June 12, 2009

triVia: prOps tangga ke? ... nak tahu SAPe

petikan entri pertama: triVia-prOps tangga ke? ..



ermmmmm heheh Trivia kembali lagi dengan gambar yang lebih hebat!!! heeheh.. dan gambar ini sungguh eXclusive!!

hari ni aiman nk sahabat2 aiman di sini berTeka teki dengan.. TriVia: Pose kat tangga je ke? Siapakah beliau? klu yang boleh aiman berikan disini bukan apa tak boleh lebih-lebih nti korang cepat tau sahabat2 aiman ni pandai2 belaka kan.. eeheh Jadi klu tuk gambar diatas klu dia adalah:

1. Seorang artis Wanita
2.
Profession Penyayi
3. Gambar ini diambil sekitar tahun 1980an

uhhh.. cukup2 tu sahaja klu yang aiman boleh beri .. Jadi aiman nantikan jawapan Anda..

petikan dari Entri ke2 remake: triVia-prOps tangga ke?

tapi tekaan mereka Kurang Tepat ... aiman tak kata salah tapi kurang tepat.. heheh Jadi oleh kerana tak siapa yang beri jawapan yang tepat aiman buka sekali lagi ehhehe ... saje je suker2,.. so apa lagi teka yerkk... aiman harap kali nie ade laa yang beri jwpan yg betoi.. hehehh.. harap2 kali nie teman2 aiman lebih FOKUS heheheh... jgn marah yerk ...

disini juga aiman tambah 2 lagi KLU tuk memudahkan teman2 aiman ni hehehe ... harap2 2KLU ni cukup membantu menyelesaikan Misteri Siapakan Selebriti disebalik gambar tersebut hehehe... suspen ker? hahahaha...

4. Pernah Berlakon beberapa Filem dan wataknya semestinya HEROiN
5. Popular Hingga Kini

Kredit Photo : kOleksi Peribadi keluarga aimanhaQimy
HakCipta : reality-inmylife.blogspot.com



triVia: prOps tangga ke? ... nak tahu SAPe

triVia: Ella Tiada Tandingan



jeng Jeng jeng.... selebriti ini adalah Ella .... DivA Rock Negara kita ... TERKEJUT ke.. hehe.. ermmm nampak nyer trivia kali ini tak ada sape yang memberi kan jawapan yang betul .. hadiah yang telah di sediakan TERPAKSE dibawa ke TriVia akan datang YEAHHHHHHH!!! oOpss ader hadiah ke? hehhe hahaha....

nampaknye sory la yer kepada Aainaa dan Farhana serta KakPandot.. sila cuba lagi laen kali.. heheh.. jangan risau banyak lagi gambar2 selebriti yang kalian akan berteka Teki nanti heheh .. diruang TriVia ini...!! hehehe..

untuk iNfO gambar ini .. yang aiman tahu di ambil sekitar tahun 1986, tetapi lokasinya aiman tak berapa pasti laa di mana, mungkin dikampung halaman Ella kot!!

tapikan diwaktu ini Ella nampak mulus sungguh wajahnya.. dan Mungkin diwaktu itu juga beliau tidak akan menyangka yang beliau adalah "DivA Rock Negara" yang di segani dan sukar di cari ganti.. Ella Tiada Tandingan Hingga Kini dan Selamanya..


Gambar Kenangan bersama Ella 8 tahun yang lalu



Kredit Photo : kOleksi Peribadi keluarga aimanhaQimy
HakCipta : reality-inmylife.blogspot.com

8 Kritik!! :

  1. Aainaa Khairunnisa said...

    la Ella ke? sungguh tidak ku sangka....

  2. Nur Farhana said...

    Alah aiman.. Dah agak dah jwapan tu.. Aiman ni mmg tau.. Kate kat kita, ogy plak.. Huhu.. =p

    Aimannnnnnnnnnnnn.. =)

  3. idasm said...

    gambar kenangan bersama ella tu dah berusia 8 tahun yea.. lama tu...

  4. a!n said...

    hu3...

    nak nanges la..

    sebab jawapan ain mmg xtepat langsung!

  5. aimanhaQimy said...

    hehhe..
    kan aiman dh ckp..
    selebriti ni mmg GEMPAK
    heheh sori la yerk aainaa kus ayang..
    hehehhe

  6. aimanhaQimy said...

    amboi3 sayang farhana nie...
    pandai2 je..
    nk vt KONTERVERSI LA NIE..
    heheheh :p

  7. aimanhaQimy said...

    yer kak.. mmg dh lame..
    biase la zaman2 aiman muda remaja dan msih gantang gitu ehhehe
    skang dh tua ke?
    hahhahaha..

  8. aimanhaQimy said...

    alaa adek ain jgn la nanges..
    byk lg TRIVIA yg akan ada ..
    yg akan mengegar kan blog aiman gheheh
    nti teka laen yerk..
    senyum
    smile...
    heheheh :)

Blog Widget by LinkWithin