..:: clickz's ::..

Thursday, June 11, 2009

memOries bahagia

hii.. sahabat semua.. hari ni aiman nk berkongsi la sikit memOri bahagia aiman bersama dengan Dua pasangan Selebriti Terkenal yang bahagia di suatu ketika dulu.. Tak ada Niat lain yer, Cuma nak meluahkan apa yang aiman rasa..

memang dulu aiman amat meminati Dua pasangan Selebriti ini, tapi apa nk buatkan Jodoh Ajal Maut semua Terletak di tangan Tuhan yang maha Esa.

Siapa Sangka Mahligai yang dibina indah tiba-tiba Tenggelam Lenyap dilanda badai.. Disini aiman tak nak la citer yang sedey2 yang belalu biar la ia berlalu..
Pasangan Selebriti Yang pertama adalah Ajai dan Nurul!! mula-mula aiman nak cerita sikit mengenai abg Ajai ni...

.. ::iklan:: .. "Aiman meluahkan ini berdasarkan dari pada pengalaman aiman mengenali mereka.. suatu ketika dulu.." : ... hehehe wahh ade Iklan lagi

Abg Ajai ni bila kita berdepan atau pun kalau kita berborak ngan dia, abg Ajai nie jenis yang agak kurang bercakap... Abg Ajai akan bersuara bila perlu sahaja .. SOMBONG? ehhh bukan Jauh sekali tidak.. Sepanjang aiman mengenali Abg Ajai ni Baik sgt2.. Ini bukan Propa yer ini memang Kenyataan.. lain pulak dengan kakNurul nie..


akak Nurul kita nie pulak lain sungguh karakter dia dengan Abg Ajai.. ya ALLAH memang tak sangka dia berSikap mcam tu .. bukan apa tau akak Nurul ni SPORTING habis bukan nak tegak kan benang yang basah k.. tapi True StOry ..

Aiman terharu sangat2 dengan Akak Nurul ni mcm nie cerita nya .. Buat pertama kali berjumpa, dan berborak2 akak nurul ada tanya Nama aiman .. selepas tu bila kami jumper lagi di lain masa dia masih lagi ingat nama aiman.. so sweet kan.. dengan sikap yang mcm tue aiman rasa amat dihargai.. uhuhuh ...

Aiman rasa Rindu sangat2 nak berjumpa dengan Mereka berdua.. Penceraian mereka memang aiman tak duga.. Ini kerana mereka berdua amat mesra dan tidak pernah sesekali aiman lihat AbgAjai dan KakNurul bermasam Muka.. Senyuman dibibir memang tak pernah lekang.. Apa nak buat Jodoh tak kesampaian.. Ini semua orang kata takdir Illahi.. kita hanya Mampu merancang Tuhan sahaja yang menentukan nya..

bila la dapat jumpe
AbgAjai dan KakNurul lagi nie Windu laaa.. uhuhuhuh




nak tahu Siapakah Pasangan Selebriti KE 2?
Nantikanya, memories bahagia 2 .. ehehhe


Kredit Photo: Koleksi Peribadi aimanhaQimy
HakCipta: reality-inmylife.blogspot.com

4 Kritik!! :

  1. a!n said...

    uiii..

    beshnya!!!

    hurmmm..xsabar2 nk tunggu sape pasangan selebriti yg kedua tuh ya??

  2. aimanhaQimy said...

    ermmm saber yer dek ain heheh
    ermmm nti tgh edit nie..
    hehehe

    tunggggggggguuuuuuu

  3. Aainaa Khairunnisa said...

    glamer sungguh.....=)

  4. aimanhaQimy said...

    glamer? x de laaa..
    mane ader biase jee laa...

    ni semua kenangan lama aiman..
    hehehe :) saje nk share dgn kwn2 kat sini..

Blog Widget by LinkWithin