..:: clickz's ::..

Tuesday, June 9, 2009

The Spiderwick Chronicles

aiman tak tahu nk citer aper hehehe!!! byk idea tp tak tertulis.. bz dengan kerjaya.. wahh gitu katanya!!! hehe.. ok nk kongsi cerita nie.. mcm nie yer kwn2 heeh .. aiman ni kan ... wah suspen gitu.. suspen ke?? hahah.. ok aiman ni mmg gemar sangat2 filem yang berunsurkan fantasi .. antaranya filem Narnia, trilogi The Lord Of the Ringdan banyak lagi .. mmg bila menonton boleh khayal dibuatnya .. ? ..

... tp tak semua nya hebat kan .. ade yg betoi2 Fantastik dan ade juga yg bOring dan mengecewakan uhuhuh !! ok yang terbaru aiman baru sahaja dapat menonton filem Fantasi "The Spiderwick Chronicles" . sebenarnya filem "The Spiderwick Chronicles" ni sudah pun di tanyangkan pada lewat febuary tahun 2008, tapi apa nak buat aiman x berkesempatan nk menontonnya di panggung semasa ia ditayangkan.. sedey pulak heheh.. baru la sekrang nie aiman dapat menonton yang mana sedang hangat di tayangkan di HBO saluran AstrO 411 ..

"The Spiderwick Chronicles" ni gempak dan yang paling penting filem ni tak bosan langsung.. ini kerana sambil filem ini bercerita disulami dengan Aksi mmg layan beb!! wahh gitu!! Aiman dah layan citer ni 3 kali dah kat Astro.. So sape2 yang ade langgang HBO Jangan Lepas kan Peluang tuk tonton "The Spiderwick Chronicles" yerk .. Enjoy!!!


sinopsis:
Spiderwick Chronicles mengisahkan mengenai sebuah keluarga yang terdiri daripada seorang ibu, seorang anak perempuan dan 2 orang anak lelaki yang baru perpindah ke rumah peninggalan waris mereka. Misteri rumah dan seluruh kawasan rumah itu terbongkar apabila salah seorang ahli keluarga itu menjumpai sebuah buku dan bermulalah kejadian aneh-aneh yang menimpa mereka sehingga membawa kepada konflik kekeluargaan.

Terjumpanya buku itu seperti telah membuka satu lubang kejahatan untuk mencuri buku itu daripada keluarga itu. Maka berlakulah pergaduhan dan pergelutan serta peperangan antara manusia dan makhluk halus seperti goblin untuk mendapatkan buku itu.


nak tahu kesudahan nya.. Jadi jangan lupa menonton yerk... hehehe




Kredit Sinopsis: ms.wikipedia.org
kredit Poster: impawards.com
Kredit Video : Youtube.com

0 Kritik!! :

Blog Widget by LinkWithin