..:: clickz's ::..

Wednesday, April 22, 2009

rasa hati

jaNUARY -2009-

dua lagu yang ku selitkan dalam blog ini adalah lagu yang sangat menusuk jiwa ku dengan senikatanya.. apabila mendengar lagu ini tak terasa airmata ku rupanya sudah mula bergenang dan ianya hanya tunggu masa untuk digugurkan ke pipi ku ini.....

.. ahhhhhhh lagu ini juga mengambarkan situasi diriku diwaktu ini yang ..................... ? ahhh tidakk!!! biarlah aku tanggung seorang diri tidak sesekali aku membawa kawan2 ku.. sama-sama dalam masalah aku.. yang mereka sendiri pun ada masalah mereka sendiri.

kpd teman2 ku yang mengikuti blog ku ini.. Aku Mohon seribu kemaafan kerana sudah lama aku tak kemas kini kan blog ku ini..buat masa ini aku memerlukan ruang untuk bernafas seketika lalu menenangkan fikiran ku yang tidak pernah lepas dari masalah..

berdosanya aku jika membuat kalian tertanya2 mana perginya aku? aku ada disini cuma memerlukan ketenangan dijiwa dan kedamaian dalam hati ..

insyaAllah blog kesayangan ku ini akan ada sambungan seribu satu kisah hidup ku tapi entah bila aku pun tak pasti.. moga2 kita akan berjumpa lagii..


salam sayang
aimanhaQimy
22 April 2009 1.35am
JANUARY  -2009-



untuk terakhir kali
Dato' Siti Nurhaliza

Mencinta diri mu
Untuk yang terakhir kali ini
Lihat ku di sini
Setia untuk dirimu

Kasih yang ku belai
Gugur selama lamanya
Waktu yang memisah
Menghukum luka yang lama terpendam

Kesuraman yang telah menjelma
Dihujani sedihku
Melarakan kenangan bersama
Di akhir pemergian dirimu

Tinggalah aku menanti
Mimpi yang indah kan mewarnai hati

Hanyalah dirimu
Yang bertakhta di jiwa ku dulu
Tak rela meninggal suci kasihmu itu
Bersemadi cinta ku disini
Biar mekar mengharumi
Andai ada masa kan ku temu.. Kasih




renungan terAkhir..
Nora

Sebelumnya kau pergi
Renunglah ku di sini
Kerna mungkin terjadi
Kita takkan bersua lagi
Anggaplah pertemuan ini
Mungkin yang terakhir
Dan tak usah
Kita kesali
Atas apa yang terjadi

Banyaknya pengorbanan
Telah ku pertaruhkan
Mungkin tiada bermakna
Telah banyak mengguris rasa
Untuk itu maafkanku
Kiranya menggangu ketenagan
Dalam hidup mu yang tak perlu kehadiranku

dugaan…
Inikah dugaan untukku
Hujungnya yang tak seindah mimpi
Hanyalah igauan ngeri
Kau yang pernah ku rindu
Mudahnya berlaku
Mengapa begitu
Berubah layu
Aku menerima
Salam perpisahan
Segalanya sebagai ingatan
Biarlah impian kan berlalu dengan mu


0 Kritik!! :

Blog Widget by LinkWithin