..:: clickz's ::..

Thursday, April 30, 2009

WOLVERINE



aduuhh.. aiman mmg fanatik dgn filem ni filem x-mEN ni tau!! tp bkn la dari siri komik tp aiman suka siri dalam bentuk filem .. sememangnya aiman gemarkan bentuk filem aksi dan superhero yang sebegini.. konon2nya aiman la superhero tue.. ehhehe




ermm.. filem baru keluaran marvel yang sekarang sedang rancak ditayangkan dipawagam diseluruh dunia adalah filem X-MEN ORIGINS WOLVERINE

aiyoooo... filem ini sememangnya ditungu-tunggu oleh aiman sendiri.. aiman x kan lepaskan peluang untuk menonton filem ini..


Yahooo!! aiman dh pun tgok citer nie semalam kat sunway carnival penang bersama-sama kakak angkat aiman, Hazliziana dan juga kawan baik kakak angkat aiman, kakShida !! ini pun secara kebetulan sebnrnya aiman ada kerja yang harus diselesaikan disana..


filem ni Best giler2!! aiman bg 5 bintang toing toing toing!!! sb jalan cerita nya yang padat dan teratur dari hasil suntingan yang baik di selitkan dgn hasil CGi yang mmg sempurna!! AWESOME!!


sesiapa yang tak pergi menonton lagi seharusnya korang pergi tgok k.. enjoy!!! dan sesiapa yang telah menonton trilogi xmen sbelum ini harus korang smua tgok filem ini kerana dengan filem ini anda akan tahu bagaimana WOLVERINE mendapat nama nye, dan kenapa..? mmg hebAT!!!



0 Kritik!! :

Blog Widget by LinkWithin