..:: clickz's ::..

Monday, February 16, 2009

GreenZone.NetCafe

GreenZone
30 Ogos 2008
tarikh keramat yang
sukar aku lupakan dalam
sejarah hidup aku. Tarikh sehari sebelum kita rakyat
malaysia menyambut kemerdekaan, GreenZone secara rasminya dibuka diPerak.
Berlokasi kan bersebelahan Restauraunt Ibu aku sendiri,
iaitu Restauraunt Kamariah ini menambahkan rasa gembira nya dalam hidup aku.


mereka yang bertanggungjawab dan yang amat teristimewa diatas adalah, Orang-orang Kuat yang telah banyak memberi Semangat,
Dorongan, Nasihat dan Sokongan padu terhadap aku sebelum dan selepas GreenZone dibuka mereka yang teristimewa itu ialah, (dari kiri) Bonda dan Ayanhnda saya, Pn. Kamariah Ahmad, En. Suffian @ ChoyKwai Abdullah, Kakak aku (kakak ni yang no3 - bertudung) yang Tersayang Dr. Norsatinati Suffian serta Teman Setianya Haslindawati,
dan Teman Baik aku di TM dulu iaitu Asrina
dan Hazliziana, tak lupa juga Sahabat Sejati aku dari zaman aku di KLiUC Redzuan Lamsun yang mana mereka telah banyak membimbing aku dari fizikal dan mental. Tiada apa yang dapat aku katakan .. Terima Kasih.

p/s: TQ pada Asrina kerana telah memberi nama kepada kedai Aiman. Akan aiman kenang sampai bila-bila.

0 Kritik!! :

Blog Widget by LinkWithin