..:: clickz's ::..

Tuesday, February 24, 2009

Kunjungan Istimewa


ermmm gembiranya rasa hati ku ini.. apabila sahabat lama datang menjenguk aku di GreenZone .. Hapy sgt2 spai tak terkata.. kunjungan kwn2 lama ku dari zaman persekolah aku , mmg sangat2 aku nantikan tak kira lah dari zamanTadika ke?SekRendah? SekMen ke? @pun dari zaman aku kolej di KLiUC dulu mmg aku tgu2 ... Manis adalah sahabat Persekolahan aku yang pertama menjejak kaki ke GreenZone.. aiman tak tahu bagaimana aiman nk gambarkan gembiranya aiman.. mmg agak lama aiman tak berjumpe dgn manis.. Orangnya tetap sama mcm dulu, nice cute n sopan santun.. heheh!! Kunjungan yang aku anggap amat istimewa ini, amat aku hargai sgt2.. dalam 2 jam bersama manis Banyak yang kami cerita, yang kami kongsi, ada sahaja yang kami umpat kan hahahhaha byk juga la dosa kami mlm tue.. hehehhe.... , klu nk ikutkan mmg x cukup.. ini kerana manis harus blik awal.. Apa2pun TerimaKasih Manis .. Kalau sudi dan ada masa singgah la lagi yerr...

p/s: kunjungan ini bertarikh 18 febuary 2009, maaf manis sb kerna lambat masuk kan citer manis dalam blog aiman nie.. hehehe.. jgn marah k.. biase la aiman nie bz sikit... pas2 aiman skang Demam plk tak sedap badan laaa mkin disbbkan cuaca kot... Manis aiman ade hutang kan dgn manis.. so tgguu k date die k coz sb aiman nyer jadual full la ehehheh... pada sesiapa yg baca entri ini.. klu nk tahu apa yg aiman berhutang dgn manis.. so tgu entri akan datang.. insyaALLAH.. amin.. moga2 kite jper lagi.. heheheheh

0 Kritik!! :

Blog Widget by LinkWithin