..:: clickz's ::..

Thursday, February 19, 2009

Nenek Aus - Kembali KepadaNya



Berita yang amat menyedihkan adalah apabila kita dengar insan yang kita sayang meninggalkan kita buat selama-lamanya.. Malam Jumaat yang dingin ini, Adek Aus kita telah kehilangan Nenek tercinta nya.. sepanjang aiman mengenali Aus dia mmg sayang kat nenek nya.. Aus ada beritahu aiman dalam banyak2 cucu Aus adalah cucu paling rapat dengan Nenek... mmg Aus sejak akhir2 nie selalu cerita pada aiman tentang hubungan dia dengan Nenek dia.. ada sekali tu Nenek Aus menelefon Aus berpesan pada Aus supaya jaga keluarga Aus sebab Aus anak yang sulung, dari apa yang aiman dengar Nenek Aus sayang kat Aus ..

kepada sesiapa yang membaca Entri ini dengan rasa ketulusan dihati sedekah kan Al-Fatihah kepada Nenek Aus.. dengan harapan Nenek Aus ditempatkan dengan insan-insan yang beriman.. dan dicucuri rahmat dariNya .. Al-Fatihah ...amin


p/s: Aimi (kawan baik Aus) .. ade cite pada aiman.. yang Nenek Aus berhajat nak berikan kereta pada Aus.. tapi Aus menolak kerana tidak mahu menyusah kan Nenek nya.. Ini munkin akan menjadi KenanganAbadi pada Aus nanti yang leh menitiskan airmata jantannya.. Salam Takziah dari aiman mewakili family GengSeluarKetat, family aiman sendiri, dan sesiapa yang membaca Entri ini..
(nantikan pic Aus dan Neneknya.. InsyaAllah akan aiman dapatkan untuk tatapan anda semua..)

2 Kritik!! :

  1. mashimaro comel said...

    salam takziah buat aus sekeluarga. moga ruh arwah dicucuri rahmat oleh Allah s.w.t. al-fatihah

  2. aimanhaQimy said...

    terima kasih, kak..

Blog Widget by LinkWithin