..:: clickz's ::..

Tuesday, February 10, 2009

..PemAnis MuLUT..

Assallammualaikum ..
Salam Sejahtera..
Pembuka kata, Pemanis mulut
saya lafazkan..
Dengan ini secara rasmi nya saya
KHABARkan blog saya ini..
("dirasmikan oleh Datin Sri Hajah Siti Nurhaliza" .. berangan jerr!!!)
yang telah lama saya idam kan..
tuk berkongsi sUKA dUKA tAWA aIRMATA
selagi saya bernafaz di bumi ini..

Saya telah lama ingin memiliki Blog saya sendiri tetapi,
disbbkan MASA saya terlalu terHAD PADAT dan terBATAS
jadi mbuatkan saya tidak dapat ("bz Keee.. ?" bt2 bz..)
meluangkan masa..
oleh kerana, setiap hari ..
keinginan saya semakin bertambah
mbuatkan saya teruskan niat saya ni
dengan apa jua yang berlaku..

Alhamdulilah mlm yang dingin ini, 10 febuary 2009 ini
mjadi seribu kenangan terindah dalam sejarah hidup saya..
kerana tarikh keramat ini blog saya dapat dibaca oleh
seluruh pelusuk dunia dan diceruk rantau
(tp mesti pastikan ada "coverage" ehheeh)...

saya menutup
Pemanis Mulut ini..
dengan lafaz "Bismilah" dan menadah tangan...
saya mengharapkan kalian dapat
menerima kehadiran blog ini.. amin

sekian terima kasih..
sehingga kita bertemu lagi..

Blog Widget by LinkWithin