..:: clickz's ::..

Wednesday, February 11, 2009

sweetMemories TM


Tinggal Sejarah..

kenangan aku berkhidmat untuk
Telekom Malaysia Be
rhad
akan ku semat nun jauh
di dalam lubuk
hati kecil ku ini
Banyak Kenangan Manis mahupun Pahit
yang
sukar tuk aku lupakan..

Kawan,Teman,Sahabat,
yang telah mengukir kenangan dalam ingatan
yang berkongsi SUKA AiRMATA.. antaranya
Riena, KakZiana, Yasmin, Wani, Azizah,
KakShida, Kak Nolly, KakIda, KakOun, Emma, Safa

AbgNasser, AbgYus, AbgBa'e


tak lupa juga pada mereka yang
banyak membantu sepanjang kerjaya disana ..

KakEsah, Madam Kheng, Mr.Bala, AbgZery, Zamani
KakSu, KakYanti, KakYanie, Madam Loges,
Salwa, KakHas, KakAimi, KakShima, KakPah
Mr.Gajen, CikLiza, Pn.Nor
dan terutamanya En.Natzeri dan Pn.Sharifah

Tiada Kata-Kata lain ...
selain ribuan.. TERIMA KASIH
dan moga-moga kita bertemu lagi..



2 Kritik!! :

  1. Anonymous said...

    wehhhh aku ni tak bape cekap guna blog2 ni...neway blog aiman memang best...nnti ajar aku yerk!!!aku still guna frenster sbb kat opis ni susah nak upload gambar kat faceboook or myspace...cayalah aiman gud luck!!!nnti dtg penang bgtau lah windu nak jumpa aiman, kak shida, kak ziana, kak ida, rina, jijah, wani, kak nolly, kak ensah n lain2........myasmin cute

  2. aimanhaQimy said...

    oooooooooo min yezaaa TERIMA kseh la support me wah gitu... tak sangka gak min comment aiman kat sini.. aiman cari gak.. kat entri mane yg min commnet .. tengok2 kat entri TM gak.. hehehe.. aiman pun windu gak kat min ehhe :) nti bila turun pennag nti aiman cal min yerk.. yezzaaa... hgehehe

Blog Widget by LinkWithin