..:: clickz's ::..

Friday, March 20, 2009

GengSeluarKetat - EdisiKhas "bUCUk"

entri ini adalah daripada blog adek ku Bucuk Biella yg kami sygi ... bila kami smua baca entri ini mmg kami smua tkejut dgn berita yg amat menyedihkan ini.. dan apa yg kami smua bleh buat hanya mampu memberi nasihat kpd bucuk agar bykan bersabar dan fikirkan yg positif.. seblum meltakkan entri ini aiman dh mtak izin ptg tadi.. mula2 tue malu gak dia nk bg tp atas penjelasan aiman dia izinkan jgak tuk share kan pd smua ..


sad day
Wednesday, March 18, 2009

8.15pm,18march2009,rabu..hanye tuhan saje yg taw prasaan aku ktika tue cam ne..klo trjadi pape pd mlm 2 ke ats dri aku,aku hnye brserah pdenye..kawan2 la bg aku smangat tok troskan idop aku..tnpe mereka aku ta mmpu tok troskn idop..mlm 2 aku ng dye d tkdirkan tok brpisah slmenye aku trime ng redha..tp sbenanye aku x mmpu trime 2 sume!
aku ilang semangat..aku x mmpu mgawal dri ku sndri..hnye tuhan je taw prasaan aku cm ne..mlm 2 aku xtaw na luahkn pd siape aku amek kputusan tok kol abg aku..aiman,aku mgagapnye abg aku sndri krne mreka la yg sntiase dkt ng aku...pde mulenye aku na smbunyikan suare aku yg lam ksedihan tp aku xmmpu smbunyi kanye..lam mase aku kol abg aku 2 aku jdi xtntu arah ble lihat mke dye pde frame gmba lam blik aku.aku amek aku campaknye smpe pcah lalu aku mnjerit skuatnye..nset aku pon xtaw mn g waktu 2..stelah bp minit brlalu aku g kt frame yg pecah 2 mau brsihkn nye tp aty aku trlalu mrhkn nye shinge tgn aku sndri brdarah akibat pgngng kace trlalu kuat..pd mse yg sme abg aku aiman kol smpe 2x..pggilan yg ke2 bru aku angkt dgn suareku yg slow..
aku xdpt na brckp pape ktike 2 yg aku mmpu hnye menangis dan menangis..lalu aku matikan pgglan 2 sndri kerna aku xthn lg tok jerit sekuatnye..slepas bbrape minit abg patam kol..aku angkt,dgn aty yg tenang..abg tnye aku ng keadaan aku..aku menangis..aku hnye mmpu menangis dan xmmpu tok brkate2 ktike 2..abg patam suh aku tngkn pkiran dgn smbhyang..pas dye ltk fon aku bgn mndi dan smbhyang..
after aku smbhyang aku brsihkan kace2 yg brtaburan d sudut almari aku..alhmdulilah aku dpt tenangkan dri aku..lepas abeh aku brsihkan kace2 2 aku on laptop tok on9 ym..aiman n kafin invite aku tok msok cf..lam cf 2 mereka sume suh aku brsaba..xlme kmudian kafin kol mgunakn ym..kafin bg aku kate2 semangat..mgkn benar kate2 kafin 2,aku mgambil nye sbgai 1 pgajaran..lam mse kafin dok bebel2 bgelinang air mate ku..xdpt mnahan lg..malu yg tramat ble kafin,aiman,abg patam dgr aku nangis tresak2..mlm 2 aku mrase kn dri aku btol2 xbrgune tp alhmdulilah dgn adenye gsk aku mmpu mnahan ksedihan lam aty nie..tpt kol 12.53 am kafin anta msg:
hai chuk wat pe?kafin harap chuk tabah kan aty n brsabar taw,jgn wat keje yang xspatutnye..engat taw ary nie chuk sdih n nnti2 allah akn bls pd dye pe yg chuk rse skunk,yg prlu chuk cbe lupakan dye k..
2 lah antara msg kafin beri kt aku pd mlm 2 gak..mlm td mlm aku rse skt sgalenye2..aku yg periang btuka mnjdi pndiam amat..ckup lah takat nie entri aku kali nie....
time kaseh pade abg patam,aiman,kafin.kak dirra,kak aimi n gsk..tanpe kowg sume chuk mgkn btrusan dalam ksedihan..:)


d taip oleh buchuk
pada Rabu, 18Mac2009


TQ so much
adek Bucuk diatas Entri ini
http://sukahappymenangis.blogspot.com



p/s: kami smua dlm GSK amat syg kan bucuk k.. Jgn bt benda bukan2 k.. klu x pun aiman kan ada..!!! hehhehehe... nanti aiman suruh ibu aiman masuk merisik k.. so tgu jer kat rumah tau.. duk diam2.. lalalallalala... bucuk syg kamu... hehehe klu korg smua nk mengenali bucuk sila la ke blog bucuk http://sukahappymenangis.blogspot.com !!! k

1 Kritik!! :

  1. mashimaro comel said...

    chuk, kadang2 apa yang kita suka tu tak baik untuk kita. dan kadang2 apa yang kita tak suka itu baik untuk kita. sesungguhnya Allah s.w.t Maha Mengetahui. kebetulan akak pun tengah sedih ni. konsep redha dgn ujian Allah tu sangat sakit, chuk. akak faham perasaan chuk. walau apa pun yang berlaku, GSK tetap sayang chuk. akak pun sayang chuk. maaf akak tak mampu nak call chuk dan tolong chuk.. sbb akak pun tengah tak stabil sangat ni.

    kita bukak citer baru ye sayang? akak dan GSK yang lain akan cuba ceriakan chuk.. buat chuk hepi selalu...

    salam sayang...
    KAK PANDOT

Blog Widget by LinkWithin