..:: clickz's ::..

Sunday, March 1, 2009

GengSeluarKetat - Episode4 "1st jper"



bak kata pepatah "kawan biar beribu.. MUSUH jgn sekali.. " hehheheh... saje je nak memulakan entri baru dengan berpatah nie tapi ade kena-mengena tau dgn Episode kali ini hehehe..

9 febuary 2009, tarikh keramat ini lah yang telah menemukan sebahagian dari GENG SELUAR KETAT.. Pertemuan yg tidak dirancang ini, adalah smua ketentuan ilahi.. amin.. syukur sgt2...

Pelbagai kejadian telah berlaku sebelum hari tersebut, bermula dengan rancangan aiman yang berada di kuala lumpur pada 8 febuary 2009 ingin berjumpa Abgmacan Opah dan kakPandot di MidValley, KualaLumpur tapi tak jadi krn ada sb2 yang tak dpt dielakkan yang memaksa aiman balik ke Perak dgn kadar segera...

Disebabkan itu, Abgmacan dengan rela hati telah turun ke Perak untuk bertemu dengan Aiman dan yang lain-lain...

Terharu sgt..
1. Org yg tak kenal lgsung bgitu ikhlas utk bkwan dgn Aiman
2. tak sangka dgn bmain YM kita leh dpt kwn sjati.. insyaALLAH
3. Hargai sgt keikhlasan Abgmacan.. SYG ABGMACAN

Banyak kejadian lucu sebelum kami semua berjumpa. dan aiman memang tak sangka yang Abgmacan dan family sanggup turun.

Pada subuh 9 febuary 2009, buat pertama kalinya aiman berjumpa dengan AbgMacan, lepas itu yang terkejut lagi Patam pun ada.. Aiman mmg tak pernah jumpa lagi patam walaupun dekat heheh .. pada mulanya takut gak dengan patam sebab yang aiman kenal dalam YM patam ni garang tauu.. tapi sebenarnya patam ni nampak garang rupanyer kelakar sgt heheheh jgn marah yer abgPatam.

Dunia ni mmg kecik kan.. pada subuh tu jugak budak Aus ni ada, PELIK gak !!!! Aus ni aiman kenal la sb Aus selalu dtg ke CC aiman, dia selalu on9 YM dan selalu gak besembang dengan bro sorg nie.. aiman tak la ambik port kan.. nak dijadikan cerita Bro yg dia selalu borak, gelak kat CC aiman tue rupenya abgMacan.. Ya ALLAH .. kecik nyer dunia.. pada waktu yang sama Kafin pun ada.. aiman mmg pernah jumpa kafin seblum ni so tak de la suprise sgt.. hehehhehehe !!!

Lepas semua dah berjumpa kami pergi la minum perkena roti canai.. heheh.. AbgMacan, Patam, Kafin dan Aiman.. Aus tak ikut sbb sok dia Keje pagi..!!! So kami berempat je laaa... mmg happening.. byk benda yang kami borakan .. yela 1st time jper kan.. byk benda yg nk dicitekan..

pas2 kami merancang yang pagi esok (9febuary) nya nk pegi mandi AirTerjun di Ulu Kenas !!! dan... ....




to be continue...
nantikan sambungan nya..
lebihPanas lebihKonterversi lebihGosip
p/s: pada semua GENG SELUAR KETAT (GSK), dan sesiapa yang mengikuti blog aiman, maaf lbat letak pic dan cerita ni, sebab aiman nk perkenal kan GSK dulu kat smua baru la aiman, teruskan dgn story nie, dan yg lain2... nti korg x phm plk!!!.. ape ke benda la GSK nie kan?? ehhehe.. kpd abgMacan sory lbat ltk cite nie, sory k.. so nantikan sambungannya,, banyak pic lagi yang aiman nk letak.. tungguuuuuuuuuuuuuu

3 Kritik!! :

  1. norlina alfan said...

    wow.. siap bermandi mande lagi... bukan main korang.. kekekek..

  2. me & myself said...

    huhuhu

    baru kenal n jumpe dah gi mandi manda gituww...

    huhuhuh
    besh siottt

  3. aimanhaqimy said...

    tu la pasal.. tu npak sgt kiterog nie akrab giler... hati mau baek dek..

Blog Widget by LinkWithin