..:: clickz's ::..

Thursday, March 5, 2009

GengSeluarKetat - Episode5 "kejutan"

KejuTAN!!!! opOOCOttt!!! hahaha.. itulah yg dpt aiman gbarkan ttg GENGSELUARKETAT!! lpas 1.. satu kejutan yg tlh ditakdirkan sejak azali lgi.. heheh.. petemuan yg x disangka ini bak kata AdekAus kpd aiman smlm .. "pertemuan KITA ni mmg iNdaH & uniK" mbtkan aiman berfikir spjg mlm semlm.... KejuTAN!!! yang aiman maksudkan ini adalah mengenai Dirra..!!! Dirra in da perAk !!! betoii !!! X PERCAYA ke??? beTOi laaa... Dirra skrg mengikuti krusus Kejuruwatan di salah sbuah hospital besar diPerak selama sebulan.. Ini tlh merapatkan lagi hubgan kami, sblum ini Dirra ditpatkan diKelantan. Org kata klu Jodoh tu tak kemana kan... kami semua mmg x pernah berjumpe atr satu sam lain.. hanya seblum ni dgr suare dan kdg2 tue wbcam .. hehhehe

Kafin, Aiman, Aus telah berjumper dulu dengan dirra.. dengan itu kami telah merancang beberapa plan untuk dirra tp x banyak yang jadi sb aiman terbatas dgn kerja.. uhuhuhuhuh sedey gak.. maaf yer dirra... Tapi hAjat Dirra ingin berjumpa Patam dan Bucuk telah kami laksanakan.. harap2 dirra puas hati yerrr...

pada 18 Febuary2009 buat pertama kalinya dirra berjumpe dengan Patam. Gelak besar jugak la kami sb dirra ni malu2 sikit org nyer.. kena dengan patam yg suka bergurau nie.. mmg terkedu dibuatnya.. kami sempat juga pergi minum2 mkn2 kopok heheheh.. nk diet la sgt.. hahhaha.. sembang pyer sembang spai la kul 3pg.. seperti biasalaa ader jer benda yg kita org borak kan.. terutama nya.. mengenai Gosip2 dalam GSK heheheh.. maaf klu ader yg terase.. gurau2 manjer..


Disebbkan ade bbrpa mslh teknikal aiman htr dirra balik dlm jam kul 5pagi.. Mmg mengantuk gile aiman.. nyaris2 aiman tak berlanggar laaa dibuat nya.. uhuhuhuh tAkut..!!!!

Dikala Dirra ada disini, Berita sedih dapat juga dirra rasai... gambar diatas ini adalah gambar kami Patam Kafin Dirra dan Aiman menziarahi AdekAus diwaktu AdekAus kehilangan Neneknyer.. pada 19 febuary 2009.. Dengan kehadiran kami mewakili GSK yang lain sudah cukup membuktikan kami saling sayang menyayangi antara satu sama lain..

Maafkan Aiman .. dirra.. ini kerna, agak lewat juga aiman bawakan Dirra berjumpa dengan Bucuk.. Pada 3 March 2009.. kami iaitu Kafin Aus Dirra dan Aiman ada kan "Terjah" ke rumah bucuk.. mmg Bucuk tidak tahu kehadiran kami.. tepat pkul 9.25mlm kami telah tiba depan rumah bucuk.. dengan satu panggilan telefon Dirra kepada bucuk .. Bucuk terus menjeritt.. Tidakkkkkk!!! korg tiPUUU!!!! Bucuk siap spy kan adek nyer melihat dari tingkap betoi ke ada Org diluar rumah.. mmg kelakar la bucuk nie... dia tak percaya yg kami ade dpn rumah bucuk..
Dengan Gelak Ketawa tanpa henti bucuk pun berani keluar rumah.. mmg bucuk ni suker gelak.. tp kdg2 tue aiman rasekan gelak bucuk nie bagaikan menyembunyikan sesuatu didalam dirinya.. aiman dapat rasakan bucuk ni ada mslh yg bucuk pendamkan.. Dlm kata lain bucuk nie dalam DILEMA.. ini cuma andaian aiman.. hanya tuan badan jer yg lebih tahu..
apa yg aiman plan jadi gak.. untuk menemukan Dirra dengan Bucuk... tepat jam 10.30mlm kami pun berangkat pulang.. tapi disaat kami melangkah aiman dengan tak sengaja nyer memasang lagu "KetulusanHati" ini telah mengundang airmata dari Bucuk dan Dirra.. perasaan sedey dpt dirasai Aiman Kafin dan Aus.. mcm tak nak berpisah la rasanyer.. mkin ni semua UJIAN darinyer.. menguji PERSAHABATAN kami...
apa yang aiman harapkan pertemuan ini tak kan berakhir disini..
salam sayang dari aiman pada bucuk k..
the end.. episode 5
p/s: pada mlm tu lepas ke rumah bucuk kami terus pergi ke rumah patam. Ini kerana dengarnya patam tidak berapa sihat. kami kesana untuk menziarah patam. mmg apa yg aiman lihat patam mmg npak tak sihat selepas balik dari hutan tempoh hari.. tapi apa yang aiman grpkan patam bykkan berehat k.. dan kepada bucuk apa jua keputusan bucuk mengenai plan kita tu aiman terima dengan hati yang terbuka.. aiman tak pernah sesekali marah kan bucuk k.... salam sayang semua..

3 Kritik!! :

  1. chuk said...

    hoho pix buchuk buoknye..hurm aiman cm taw2 je buchuk de mslh.wahaha,thnx aiman coz bwk kak dirra jmpe ng buchuk.tharu sgt mlm 2.syg sumenye.hope 1 ary nati dpt la jmpe ke semuanye sklali..amin

  2. norlina alfan said...

    adoi... sapraisnyer... biler plak korang nak terjah aku nih? wakakaka....

  3. FaizalZul said...

    moga2 berkekalan :)

Blog Widget by LinkWithin