..:: clickz's ::..

Friday, March 13, 2009

GengSeluarKetat - Episode6 "TheMaking"

iii smua.. apeciter ari nie? smua OK sihat? aiman slpas blik dr Gaht ri tu dEmam arrr.. x sihat sgt!! duk dlm aircond pun leh bpeluh lg.. ari ni baru larat sikit nk taip pjg2 story kat sini.. hari ni aiman nk citer sbelum Gath tu dulu baru la adventure lalalal konon2nyer,, "The Making.." gitu.. heheheh.. aiman nk start dh nie.. bace k..

begini kisah nye.. hehehe !!! tersebut la kesah...

....bkn sng nk kumpulkan smua adek beradek GSK!! msg2 jauh atr satu sama lain, Klang, ShahAlam, Kajang Chemor, KualaKangsar, Manjoi dan yg sewaktu dengan nya.. mmg byk Dugaan dan Cabaran yg harus kami tempoh.. tapi itu smua bkn mnjadi penghalang utk kami bersua muka.. bak kata pepatah dulu2 "nak seribu daya.. klu X NAK seribu dalih.."

7 march 2009
adalah tarikh yang kami smua harus berkumpul dan menuju ke Teluk Intan. Destinasi Teluk Intan dipilih diatas, cadangan AbgMacan untuk memberi sama adil kepada semua adek beradek GSK. Teluk Intan adalah sempadan KL dan Perak. Ini kerna, kebanyakan adek beradek GSK adalah dari 2Negeri ini. Dengan tiada Bang-ka-ngan Teluk Intan dipilh dgan persetujuan sbulat suara.. hheheheh

Sebelum tarikh keramat ini, byk peristiwa telah berlaku dlm GSK. Ini kerna kami smua ni, amat myayangi atr satu sama lain. Msg2 mgharapkan semua dpt hadir untuk perjumpaan yg julung2 kalinya diadakan ini. sukar tuk aiman gbarkan mcm mane perasaan kami smua.. Oleh sbb itu lah jika ada pkara kecil blaku kami smua cpt terasa.. terutamanya Aiman sdiri .. itu aiman mengaku....

2minggu sebelum 7hb..
kami sering perkatakan Perjumpaan ini dlm CF(YM) ada yg hapY sgt bila discus Gath ni, ada yg eXcited sgt2.. tp ada juga yg mcm saD je bila discus pasal gath ni, bila dgr sore dlm CF(YM) pun dh tahu.., ini kerna mungkin ada yg TIDAK dapat mengikuti gath ini diatas sb2 yg begitu peribadi.. bila ada yg bkata mcm tue kami smua hilang MOOD tuk chating.. ada yg sign Out terus, pas2 ada yg klr dari CF(YM).., ada yg membisu je.. Begitu la hebatnya keakraban kami smua.. msg2 mharap satu sama lain.. kami pun x sangka persahabatan kami ini diluar jangkaan..

mmg sukar utk menerima kenyataan bila ada yg x dpt pergi.. ditambah plk bila ada kata2 distatus YM spt ini "Gath kali ini adalah kali terakhir bg aku" "selamat tinggal smua" "maafkan aku" .. ada plk yg "GSK-Maaf" .. msg2 meluah kan apa yg tpendam.. aiman jadi Bengang klu jd mcm nie.. panas satu badan rasa mcm nk demam je..

seminggu seblum ..
disbbkan ada sedikit salah fhm atr kami.. ada yg tarik diri disaat2 AbgMacan dah pun Booking Hotel tuk penginapan kami smua disana nti.. Kecewa Marah Benggang pun ada.. semakin hampir pd tarikh nya.. semakin byk benda yg berlaku, ada shj yg berlaku didalm CF(YM).. msg2 mcm ada yg x puas hati ada jer yg x kena.. aiman pun x tahu ape yg dh blaku..

tmasuk aiman sdiri pernah dimarahi oleh abg ..

"demam la - nk update blog ni"
".. klu demam tak yh la update"
".. buang jer blog tu.. x yah buat"

" ni ape hal nk marah2 aiman ni.."
"x der ape"
"ok la bye"

masa tu kecewanya TUHAN jer yg tau, Meraung gak la aiman mlm tue, sb aiman nie sensetive skit, ni plk org yg kita syg sgt ckp mcm tue plk.. mmg la melekat terus kat kepala nie.. ditambah plk demam yg melarat2... bkn aiman shj yg demam mgu tue.. Patam Bad pun demam gak..

Untuk mengelakkan dari ia berlarutan dan untuk menjauhi dari kejadian2 yg tak diingini belaku, AbgMacan dan KakPandot tlh mgharamkan CF(YM) pd mgu itu NO MORE CF.. di BERHENTi kan buat seketika... Ini adalah jalan terbaik tuk menjernih kan keadaan yg betul2 tgh serabut..

Dengan itu, kami semua hanya bleh Call ataupun SMS.. CF dlm YM X BOLEH!!.. Dengan tidak disangka ianya mbuahkan hasil, GSK kembali pulih spt biase.. dgn cara ini kami smua rindu atr satu sama lain.. dan abgmacan brth aiman yg semuanya bleh g Gath @ TelukIntan .. WAHHH!!.. BESTnya!! mmg x sbar2 rasanya.. mcm mane la keadaan nya bila smua dpt bkumpul kan? .. yer la sblum nie hanya DGR SUARA je, TGOK WBCAM je, ni scara LiVE dpn mata.. mmg ckup eXCLUSiVE!!! .. x sabar rase nyer... ermmmmmm BEST nyer...


nantikan "Diari" Penuh Sepanjang Perjalanan
& Gambar2 "eXLUsiVE"
1st eVer .. GSK @ TelukIntan
dalam Episode akan datang..
LebihPanas LebihKonterversi LebihGosip

"satu transformasi akan berlaku" !!
alamak mcm AF plak.. hheheheh


stay tuned
next episode..

p/s: ermm nantikan episode akan dtg.. lebihLuka! lebihKetawa! lebihAirmata.. dan ada juga cerita adekberadek GSK yg tidak dapat pergi gath.. siapa? semuanya akan terjawab di episode akan dtg... dan nantikan jugak pix2 yg EXCLUSiVE dan xkan ada dimana2 dan mkin juga tiada lagi tuk kedua kalinya.. so tguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

1 Kritik!! :

  1. mashimaro comel said...

    wah.. stetmen cf diharamkan tuh! takleh blah betoi. kekekeke..... tapi masa tu mmg semua orang sesentap. tacing tak pasal2 je. hehehe.... sekarang biler ingat balik nak tergelak je..

Blog Widget by LinkWithin