..:: clickz's ::..

Wednesday, March 4, 2009

GengSeluarKetat VS AkademiFantasia


hahahhaha... OK tak aiman nye dateline hari ni.. heheh saje jer nak buat kejutan ala2 AkademiFantasia lalalallal...

GengSeluarKetat
VS
AkademiFantasia..

untuk pengetahuan kwn2 aiman disini.. AkademiFantasia adalah satu program realiti televisyen yang aiman paling gilai dan ikuti dari zaman Vince lagi iaitu pada musim Pertama rancangan itu diperkenalkan pada tahun 2003 .. sehingga kini, aiman masih ingat lagi Babak Atie menarik kaki Adi di waktu penyingkiran mingguan, kisah cinta Sejati Khai dan Rosma, kisah Cinta tragis Nana dan Burn, wajah comel Azza dan Liza, Gaya Rock Nija, Suara Power Sahri dan Azizi

mereka 12 pelajar yang bertuah terpilih untuk menghuni AkademiFantasia buat julung-julung kalinya diMalaysia.. mereka juga adalah perintis perjalanan AkademiFantasia sehingga kini ..

.. tak lupa juga Gelagat, Gurauan iaitu Pengacara No1 Malaysia, Hj. Aznil Hj. Nawawi. Beliau juga memberi sumbangan besar untuk memeriahkan dan menyerikan AkademiFantasia. Dengan itu beliau telah menduduki KERUSI PENGACARA selama 5 musim, sebelum beliau mengundurkan diri pada tahun musim ke5 (2007). Ini meningalkan kesan hebat kepada Peminat, Penonton, Penyokong AkademiFantasia.. Beliau ada alasan sendiri Kenapa? Mengapa? beliau undur diri..? kami semua doakan Kejayaan Paknil walaupun dimana jua Paknil berada..
tahun berganti tahun, kini Usia AkademiFantasia seperti Budak yang berUsia Tujuh tahun, dan umpama sudah masuk sekolah rendah "Darjah 1" .. Pelbagai Konterversi, Perubahan, Tomahan yang dirasai setiap tahun apabila AkademiFantasia membuka tirainya.. , tetapi tidak mematahkan semangat insan-insan dibelakang tabir AkademiFantasia untuk menyajikan yang terbaik, malah ia akan membakar kan semangat mereka untuk meneruskan AkademiFantasia.

selepas zaman Vince, Zahid, Mawi, Faizal, Mila dan Stacy kini muncul kembali AkademiFantasia musim ke7 yang kini sudah dirasai bahangnyer.. Selepas TenagaPengajar dan pengacara diperkenalkan beberapa minggu yang lepas..


kini kita sudah ketahui 20 calon2 pelajar yang akan berentap sesama sendiri untuk menempatkan diri ke AkademiFantasia.

berikut adalah wajah-wajah mereka yang bertuah ...

menurut kata orang kuat astro ria .. Khairul Mizan Shagul :“Kesemua 20 calon pelajar itu dimestikan menyertai Minggu Orientasi & Kem Muzikal (MOKM) yang meliputi pelbagai kelas-kelas bimbingan dan ujian kelayakan seperti vokal (teknik), vokal (persembahan), tarian, lakonan dan pelbagai lagi selama 6 hari bermula 1 Mac hingga 6 Mac 2009. Hanya pelajar-pelajar yang memberikan persembahan terbaik keseluruhan sahaja akan diserapkan ke dalam AF7 dan keputusannya akan diumumkan dalam Tirai Akademi Fantasia 7 (Bahagian 1 & 2) pada 7 & 8 Mac ini, jam 9.00 malam di saluran rasmi, Astro Ria.”

Oleh itu kita sama-sama nantikan SIAPAKAH ?
yang Bakal mara ke Destinasi seterusnya...

"..Transformasi akan berlaku.."



kredit foto: Budiey.com, Murai.com, SultanMuzaffar, klubbkidd.com.. TQ so much

p/s: untuk pengetahuan semua, semasa Tirai AkademiFantasia7 disiarkan di AstroRia, kami Gengseluarketat, buat julung-julung kalinye mengadakan perjumpaan.. pada 8 March di suatu tempat yang masih dirahsia kan.. hehehe.. ini adalah perjumpaan terbesar yang pernah dibuat oleh kami ini kerana, mengumpulkan kesemua GengSeluarKetat. Diharapkan niat murni kami ini, diredhai olehNya, dan berjalan dengan lancar.. amin.. nanti aiman akan updatekan untuk kwn2 aiman dan kwn2 gengseluarketat di sini k... insyaAllah

2 Kritik!! :

  1. norlina alfan said...

    wah wah... tengok citer akademi fantasia masa perjumpaan 8 march? wow... ini sudah bagusss......

  2. norlina alfan said...

    wei.. sidi tu chatter room perak:1 tu!!!! muk killax, suami peah_cayunk. adoi.. mmg dari dulu aku amdire sore muk. dari dulu lagi orang usik2 soh dia masuk AF. tak sangka dia betoi2 nak masuk. go go sidi! muk_killax my chatting pren.

    korang.. muk tu geng wooof.... geng suar ketat biler nak antar wakil AF ni???

Blog Widget by LinkWithin