..:: clickz's ::..

Sunday, May 3, 2009

Akademi Fantasia Naik Taraf ?

sejak tahun 2003 akademiFantasia selalu dihujani dengan pelbagai tomahan dan kritikan hebat sepanjang musim bila ia diadakan.. kini Akademi fantasia7 telah melakar sejarah baru, ini kerna Konsert ke8 AkademiFantasia musim ke7 telah menunjukkan kewibawaan nya sebagai rancangan realiti pertama diMalaysia ...

secara peribadi aiman rasa Konsert ke8 ini Paling HEBAT dan antara KonsertTerbaik sepanjang AkademiFantasia ini diadakan! dan ianya sekali gus meletakkan AkademiFantasia kepada suatu fasa yang lebih tinggi dan harus dihormati..

Konsert Ke8 untuk akademi fantasia7 didatangi dengan tema iaitu "Teater Muzikal" yang mana tidak pernah mana-mana program realiti dimalaysia yang adakan Tema sehebat ini termasuk la akademi fantasia ini sendiri..

5 hari utk menghafal lagu tugasan bersama dialog, gerak tari, lagu bonus dengan tarian ini sesuatu yang AMAZiNG! Hebat bukan!! dan patut diberikan kredit yang cukup besar kepada pelajar2 iaitu HAFiZ iSMA AKiM CLAUDiA YAZiD dan AiSHAH

Aiman Ucapkan Syabas kpada Principal Tiara, Tenaga Pengajar dan Tenaga Produksi kerna telah menghasilkan satu konsert yang WOW cONGRATE guys!!! secara keseluruhan double thumb aiman beri kpada konsert kali ini, diatas mengagumi usaha gigih mereka aiman selitkan klip2 Video utk konsert ke8 ini sbagai tatapan teman2 disini semoga kalian terhibur .. enjoy!!













kredit video : youtube

Blog Widget by LinkWithin