..:: clickz's ::..

Tuesday, May 12, 2009

iBU

sYurga di Bawah
Tapak Kaki Ibu

ishhh ishh ishhh aiman tgok kebanyakkan blog smua nya berceritakan ibu mereka sempena hari ibu yang lepas.. jelez pun ade.. ermm aiman pun ade gak.. mmg sengaja aiman meletakkan entri ibu ini lambat kerana saje jeee.... hehehe.. jgn marah yerk.. lalalal...


Aiman tahu semua ibu-ibu di muka bumi ini kesemuanya mempunyai keistimewaan masing2.. termasuk la ibu aiman nie.. Ibu aiman dilahirkan 17 April 1954 di Ismail School Kota Baharu, Kelantan yang diberi nama Kamariah Binti Ahmad. Ibu aiman secara peribadinya bukan la orang kelantan hanya lahir disana selepas itu menetap di Kuala Lumpur.


Ibu aiman seorang yang penyayang dan amat mudah mengalirkan airmata.. Ibu aiman nie seorang yang sensetive tau... ermm kerna sifat yang sensetive tu laa sekarang berjangkit kat aiman nieee.. hehehee.. Aiman amat amat amat amatttttttttt sayang gilerrr.. kat ibu aiman nie bukan ape 3/4 dari kehendak aiman ni mesti dipenuhi dan dituruti nya jarang sekali ibu aiman berkata tidak atau pun tak boleh tau.. Ibu!!! adek sayang kan ibu sgt sgt k.. dengan rase rendah diri terima la kata-kata adek yang tak seberapa ni .......


Ibu...
adek amat menyayangi Ibu..
Gelap lah dunia ini
jika
suatu hari nanti
Maha Esa mengambil
Ibu buat selama-lamanya
Hilang lah Arah
tuju adek ... ibu....


Ibu
adek tak tahu ..
adakah adek mampu
menerima kenyataan itu..

adakah adek sekuat
kamu engkau
dan mereka
yang telah
pun kehilangan
Ibu Mak Umi
Mama Mummy
kesayangan mereka...

adek tak sanggup ibu..
adek tak sanggup ibu....
adek tak
sanggguuuup ibuuu..

kini ibu pun mula
tak sihat badan
yang adek pun mula
risau dengan

keadaan ibu..
kesihatan ibu tak
sekuat dulu..
adek takut
adek risau
adek ........

adek akan terus
berDoa agar Ibu ku..
akan dipanjang kan
umur Seribu Tahun lagi..
Ya Allah makbulkan
lah DOa ku ini...
amin ya ra'bal a'lamin..

ibu adek sayang ibu
adek bangga jadi anak ibu..
Terima Kasih pada
maha esa kerana
adek di Kurniakan
Ibu yang Penyayang
Pemurah .. Baik Hati
dan Mulia Budi Perketinya,

Adek sayang ibu sangat sangat sangat
Ibu tiada Pengganti..
selamanya..



Info Photo: 1983 sewaktu kenduri cukur jambul aiman hehee,
1984 on da way nak pergi zoo negara!! best nyer!!!,
1985 bermain ditaman kanak2, Gombak!! main papan gelonsor lagi hehe!!,
kesemuanya adalah kOleksi gambar aiman di waktu kecil bersama ibu ..

kredit Photo : kOleksi Peribadi Keluarga aimanhaQimy
HakCipta : reality-inmylife.blogspot.com

4 Kritik!! :

  1. mama Tiara said...

    gambar adik ka tu time baby..hmm comehhh..smg menjadi sorang anak yg soleh.amin

  2. aimanhaQimy said...

    ya Allah .. makbul kan lah DOA "mama tiara" nie terharu nyer aiman.. ANAK YANG SOLEH adalah salah satu impian aiman.. uhuhuhuhuhuh :(

  3. aimanhaQimy said...

    terima kasih akak!! :)

    i love ibu.. syg sgt!!!

  4. aimanhaQimy said...

    muazzzzzzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx....!!!!

Blog Widget by LinkWithin