..:: clickz's ::..

Monday, May 25, 2009

... gOreng Pisang PanaZzz !!!

hebat sungguh penangan Dato'Siti Nurhaliza Taruddin!! Tiket untuk hari Pertama "Konsert Satu" beliau bersamaan 26June2009 Laris .. habis Di Jual pada hari pertama lagi apabila Kaunter Tiket Konsert di buka!!

Itulah Dato'Siti Nurhaliza yang tidak perlu kita pertikaikan Aura yang ada pada nya masih berbisa !! Tiket Konsert beliau bagaikan Goreng Pisang Panas!! Hebat!!!

Yeahhhhhh!! wahh tiba2 je aiman nie kenape? heheh .. setelah menghadapi beberapa halangan dan rintangan uhuh.. Akhirnya Aiman berjaya juga memiliki Tiket "Konsert Satu Dato Siti Nurhaliza" yang bertarikh 28June2009 (malam akhir konsert) gembiranye tidak terkira dan aiman tak sabar2 menunggu hari tersebut..

Halangan? ermm mmg byk dugaan yg aiman hadapi sebelum aiman berjaya membeli tiket ini uhuhuh sedey!!.. mcm nie citer nyer.. pada mula nya mmg Ramai yang nk JOiN sama-sama menyaksikan Konsert Dato Siti dan merancang nk buat "Reunion+Gathering" sejurus Konsert Satu berlangung tapi apa boleh buat kita hanya mampu merancang..

ini kerna, kebanyakan sahabat-sahabat aiman nie ramainya dari gologan "Pendidik" dan "KakiTangan Kerajaan" .. nak dijadikan cerita ada yang kena pergi krusus la, kena hadir mesyuarat laa, ada ke kem motivasi, ada yang "Outstation" pada tarikh yang dirancang .. mungkin tak ada rezeki untuk kami berjumpe ... tak pe laa!! insyaAllah lain kali mungkin dapat jper kot amin!!

okey luperkan yang tu.. !! nak tahu aiman pergi dengan sape konsert nanti ? jeng jeng jeng.. ehhe, ini pun satu hadiah dariNya!! aiman akan pergi menyaksikan Konsert Satu dengan Sahabat2 aiman yang sangat Akrab dan Amat Baik dari Zaman Kolej lagi !! ni mesti Happening nie!!

sebenarnya aiman pun dh lame tak jumpe dieorang!! Rindu teramat-amat sgt!! aiman akan pergi bersama Wan dan Aizat sahabat aiman yang aiman sayang sangat-sangat semasa di Kolej lagi .. memang mereka banyak membantu aiman selama ini ... Wahh best nya dapat jumper dieorang..!! memang tak sabar rasa nya..

.. semasa aiman taip entri ni sambil-sambil tu aiman buka website "tiket2u".. laman web yang menjual Tiket Konsert.. Woww Jualan Tiket amat memeranjatkan ..

klu nak tahu tiket berharga RM80 RM120 RM180 untuk Sabtu dan Ahad sudah habis di jual!! yang masih ada buat masa ni cuma tinggal RM250 dan RM300 sahaja itu pun tak banyak.. Jadi sesiapa peminat Dato Siti Nurhaliza cepat-cepatlah beli yerk.. takut nanti ade plk yang menyesal nti uhuhuh...

kepada kawan2 aiman di sini, yang membaca entri ini, yang akan pergi menonton Konsert Dato Siti Nurhaliza pada 28June2009 nanti, boleh la kite caling2 nanti yerk jumpe kat sane untuk mengeratkan lagi silatulrahim ehehhe.. mesti Happening kan!! yang aiman tahu setakat ini, dan aiman pasti akan berjumpe dengan blogger Popular FairuzSelamat kerna kami dah janji nak jpe disana nanti hahaha..!!! Apai nanti caling-caling k..

Kredit Photo: SitiZone.com

2 Kritik!! :

  1. aimanhaQimy said...

    yer Nanti kiter jper kat sane yerk...

  2. Marie Reed said...

    What cute little ladybugs crawling across that postcard!

    I'm going to click your facebook badge:)

Blog Widget by LinkWithin