..:: clickz's ::..

Tuesday, May 5, 2009

... setelah sebulan menanti

hasil tulisan .. Pandot
entri dipetik drpd blogPandot di
http://bdk-uitm-perlis.blog.friendster.com/

tepat pada tarikh 27 april 2009, aku tiba di rumah abangku di pajam, negeri sembilan. sampai2 je kat rumah, aku masuk kat bilik jap, nak salin baju pastu nak solat. tetiba je mak aku tunjuk kat aku satu benda yang berbungkus plastik kat balik pintu.

BOBO!!!!!

aku dah terlupa, bobo menanti aku dah sebulan kat rumah yang! aku terus bukak plastik yang membaluti sebahagian tubuh bobo. aku peluk bobo, dan aku ciom bobo. tp bau habuk… sbb dah sebulan kat rumah yang. lagipun rumah yang banyak habuk masuk disebabkan ada pembinaan yang tak jauh daripada kawasan rumah flat tempat yang tu.

aku tak dulik! aku ambik bobo gak.. aku fluk kuat2.. pastu aku bawak ke ruang tamu. dengan susah payah aku snap gambar aku dgn bobo pakai hp. dan aku fwd mms tu pada kengkawan pempuan GSK. (tak kasi kat lelaki sbb tu pic aku tak pakai tudung). malam tu aku tido dengan memeluk bobo, sampai ke pagi. pandai kawan2 yang memilih bobo ni. lembut, sedap dipeluk, besar… rasa puas nak peluk.

malam tu masa aku tido, aku nanges terharu. terasa macam GSK betoi2 dekat dalam idup aku. meskipun kami hanya berhubungan melalui YM, skype, dan ada masanya sms dan call, tapi rasa makin rapat biler bobo ada. bobo ni pun pakai kad matrik.. hahaha. yuda yang buat. di dalamnya terpampang semua gambar ahli GSK.




kat sini aku share dengan korang pic bobo ek?


ha.. lupa nak citer. disebabkan aku selalu fluk ciom bobo yang masih berhabuk aritu, terus aku kena selsema. hehehe.. abah pesan soh jangan fluk bobo lagi, tapi aku degil aku fluk gak. ala.. selsema sbb habuk je, bukannya pasal pe sangat. sapu vicks ilang ler dia.

muahs!

sayang bobo.. sayang GSK….

p/s sorry, tak banyak pic aku dgn bobo, sbb nak mintak azura tolong ambikkan pic macam poyo plak. nak ambik sendiri.. payah plak nak fluk pastu nak snap lagi.
hasil tulisan ..Pandot
kredit Article : http://bdk-uitm-perlis.blog.friendster.com/

2 Kritik!! :

  1. aimanhaQimy said...

    comel sgt bila kakPandot peluk BOBO tue ... heheh.. aiman mtk maaf kat kakPandot coz x sempat nk mtk izin nk ambik entri nie.. yer la seblum nie aiman mtk izin kan.. tp kali nie aiman maen ambik jer.. sory yek,.

  2. norlina alfan said...

    alahai aiman nih, dgn adik beradik pun nak berkira ker?

    patutnya akak ucapkan terima kasih kat aiman sbb post entry pasal akak dgn bobo nih.

    muah muah! sayang aiman.

Blog Widget by LinkWithin