..:: clickz's ::..

Friday, May 8, 2009

PAnaZ AF7 kantOi !!


Drama Akademi Fantasia TerBONGKAR !!
Sape yang tipu sape nie?


Apa dah jadi dgn DRAMA akademiFantasia nie? videO klip dibawah yg diambil dari Youtube adalah petikan dari DIARI INT selepas Konsert ke8 minggu Aishah dan Claudia tersingkir!! .... tapi yang peliknya kenapa dalam petikan itu ada pelajar yang sedang berlatih iaitu Akim berlatih untuk konsert ke8!

adakah RAKAMAN ini dilakukan sebelum Konsert berlangsung....? dan yang peliknya kenapa skrip SARIMAH berbunyi begini .. "tapi pling mengerikan 2 pelajar disingkirkan MENGAPA? BAGAIMANA? KITA pun tak tau sampai sekarang?... paling menakutkan apabila..................."

yang menjadi persoalan nya sekarang .... adakah PENGYINGKIRAN berlaku mengikut UNDian sebenar.... ataupun adakah JUARA untuk AKADEMI FANTASIA 7 nanti pun dirancang??? dan terfikir jugak adakah perkara ini pernah berlaku pada musim2 lepas...?

ALAMAK adakah kita RAKYAT MALAYSIA TERTIPU!!!!!!!!!!!! ahhhhhhhhhhh tiDAK!!! korang TENGOK la sendiri yek.. dan fikir2kanlah...


drama konsert ke 8 kantoi.
sarimah dah tau awal2 ada 2 penyingkiran
& ada AFMasuk sebelum konsert

kredit Video : Youtube
kredit Photo : murai

2 Kritik!! :

  1. aimanhaQimy said...

    aiMan adlh atr peminat setia Akademi Fantasia sgt2.. x sangka.. ini yang terjadi.. adakah i abenar2 belaku.. sama2 la kita nantikan penjelasan dari mereka yg terlibat apbila Video ini benar2 tersebar diseluruh negara.. tak tahu la kat mana Sarimah nk letak muka kan.. coz dia pun diantara yg terlibat!!! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :(

  2. alfaqir_ilAllah said...

    bkn skdar tipu dunia..tp rugi kt akhirat.. Aiman, ampn maaf ye..byk lg rncangan b'faedah yg blh d'tonton. Sy ni bkn lah baik sgt org'y..tp, risau tgk remaja skrg t'tipu dgn rncangan yg lgsung xd faedah cm m'sian idol, tom2 bak, mentor, af..n mcm2 lg..:) ampn maaf ye aiman..

Blog Widget by LinkWithin