..:: clickz's ::..

Sunday, May 31, 2009

rEMake: TriVia "prOps tangga ke?"

... yuhuuuuuu, sahabat2 semua... ok sempena hari terakhir kite di bulan Mei 2009 ni aiman bawakan sekali lagi entri aiman yang lalu... entri pada 12 Mei 2009, lebih kurang 20hari yg lalu.. pOsting untuk "gambar selebriti yang diambil sekitar tahun 1980an dengan hanya menggunakan PROPS TANGGA jerr....".. ingat tak? ehhe.. ada lah beberapa teman aiman yang cuba teka gambar tersebut di ruang komen antara nya..

"Farhana" ...
Aimannn.. Ni ape gambar dgn klue x cukup nih..
Igt ni mata alien ke blh teka gambar tu..
Susah banget wooo.. Huk huk huk..
Hurrmm.. Sape eh? Haha.. Bantai jek laa ek..
Norsheila amin .. Hak hak hak.. Knal ke? =p

"aainaa" ...
adush payah ni...
artis ni popular zaman 80 an ke?
aisyah ?



"buchukbella(GSK)" ...
err aiman chuk lahir taon 90,kan
chuk da kate amek la yg latest2 nieh.hehe,
susa oo mau teka :)

"norlina alfan aka KakPandOt(GSK)" ...
adoi.. akak nak teka pun naik juling nih...
erm.. rohana jalil ?



tapi tekaan mereka Kurang Tepat ... aiman tak kata salah tapi kurang tepat.. heheh Jadi oleh kerana tak siapa yang beri jawapan yang tepat aiman buka sekali lagi ehhehe ... saje je suker2,.. so apa lagi teka yerkk... aiman harap kali nie ade laa yang beri jwpan yg betoi.. hehehh.. harap2 kali nie teman2 aiman lebih FOKUS heheheh... jgn marah yerk ...

disini juga aiman tambah 2 lagi KLU tuk memudahkan teman2 aiman ni hehehe ... harap2 2KLU ni cukup membantu menyelesaikan Misteri Siapakan Selebriti disebalik gambar tersebut hehehe... suspen ker? hahahaha...

4. Pernah Berlakon beberapa Filem dan wataknya semestinya HEROiN
5. Popular Hingga Kini




rEMake: triVia
Pose kat tangga je ke?




ermmmmm heheh Trivia kembali lagi dengan gambar yang lebih hebat!!! heeheh.. dan gambar ini sungguh eXclusive!!

hari ni aiman nk sahabat2 aiman di sini berTeka teki dengan.. TriVia: Pose kat tangga je ke? Siapakah beliau? klu yang boleh aiman berikan disini bukan apa tak boleh lebih-lebih nti korang cepat tau sahabat2 aiman ni pandai2 belaka kan.. eeheh Jadi klu tuk gambar diatas klu dia adalah:

1. Seorang artis Wanita
2.
Profession Penyayi
3. Gambar ini diambil sekitar tahun 1980an


uhhh.. cukup2 tu sahaja klu yang aiman boleh beri .. Jadi aiman nantikan jawapan Anda..



Kredit Photo : kOleksi Peribadi keluarga aimanhaQimy
HakCipta : reality-inmylife.blogspot.com

12 Kritik!! :

  1. Aainaa Khairunnisa said...

    lorr....tak aer kawapan lagi ke?
    isy aiman ni...sajer je....

    aainaa teka fauziah latiff....

  2. Nur Farhana said...

    Lorh.. Igtkan nk bg jwapan.. Apa daa abg long nih.. Hoho..

    Ok arr.. teka skali lagi erk.. Fauziah Ahmad Daud??? Adakah???

  3. aimanhaQimy said...

    alaaa... aainaa jgn la marah yerk :) sajer jer suker2 ..
    hehehhe :)senyum.. smile..

    ermmm RFAUZIAH LATIP yerk.. ade ke dia berlakOn pilem... pilem aper yerk ?

  4. aimanhaQimy said...

    alamak,.. kakLong ape nie... aiman bkn abglong.. UCU k.. heheh :) jgn marah yerk ;)

    kakOGY...? ermmm mkin ? hehehhe :)

  5. Aainaa Khairunnisa said...

    ntahla ek...rasa cam ader....huhuuu....=)

    kata penyanyi...aainaa teka la....

  6. aimanhaQimy said...

    alaaa aainaa syg.. jgn la marah.. aiman gurau jer laaa.. syg2 bucuk2.. hehehhe :)

  7. Aainaa Khairunnisa said...

    marah ke? maner ader marah la enAiman...

    senyum ni...=)

  8. Nur Farhana said...

    Alahhhhh.. Nak gak sayang2 bucuk2.. Takkan aainaa sowang jek.. X aci laa camni.. =p

  9. aimanhaQimy said...

    alamak kakChiq .. kakLong dah marah tue... sory laa kakLong...
    mane leh luper kakLong...
    ..
    ucu syang chuk2 gk kat kaklong... hehehe :)

  10. Mohammad Afendy Bin Noor Khan said...

    Ning Baizura..???
    salah ke betul ke...
    Aiman x kisah...huhuhuh

  11. aimanhaQimy said...

    ning Baizura? mkin betoi tp.. ning dh ade ke zaman 80an? heheheh :)

  12. aimanhaQimy said...

    ning Baizura? mkin betoi tp.. ning dh ade ke zaman 80an? heheheh :)

Blog Widget by LinkWithin