..:: clickz's ::..

Friday, May 29, 2009

bEtis? ~errmm~~~

Jasmin Hamid satu nama yang tak perlu kita perkenal kan lagi.. sememangnya antara Pelakon Wanita yang disenangi ramai dalam negara kita. Dianugerahkan dengan bakat yang Hebat dan mengagumkan.

Beri lah apa jenis Watak sekali pun sememangnya akan dibawa dengan berkesan dan Terbaik. Tapi apa yang aiman Pelik bin Hairan nya kenapa sekarang ini Jasmin selalu muncul dikhalayak ramai dengan ber Imej "SEKSi"? kalau dalam lakonannya boleh la kot sebab mengikut kehendak Jalan Cerita dan Watak itu sendiri ..

adakah kerna kini beliau berStatuskan "mak JAN" boleh berimej sebegitu? Untuk Menarik pERHATiAN? org kata la kan Bukan aiman kata ... ahaha.. makin tua makin menjadi pulak yek.. hehehe ... OPSSSSSS..!! laZerr plk..

yer laaa.. bukan apa Puan Jasmin Hamid tak perlu berImej sebegini, kerna Nama nya sudah gah.. aiman pun sendiri meminati Lakonan beliau, yang terbaru lakonan Jasmin Hamid yang aiman suka tengok adalah Watak Datin Sofiera dalam "Spa Q2" mmg CLas dan Diva ..

aiman juga terpikat sungguh dengan lakonan beliau dalam Drama Komedi terbaru di TV3 "Datin Wan Abe" .. Kelakar sungguh tengok lakonan nya, memang mengeletek perut aiman ... hehehe korang klu sempat nanti tgok la yerk.. hari selasa tak silap aiman hehehe

ok kat bawah nie ade 2 pic Exclusive yang aiman ambil dari site OhBulan .. apa kata korang yek tentang Pic nie? CANTEK? HEBAT? MenGiURKAN? SeKSi? apajela yerk....?


Jasmin Hamid, yang tampil mengiur’kan
dalam promosi drama Datin Wan Abe. adakah Jasmin Hamid
ingin mempromosi’kan drama lakonan’nya,
atau promosi betis milik’nya?

antara para pelakon sitcom "Datin Wan Abe" di TV3


Kredit Photo: Ohbulan

6 Kritik!! :

  1. Cik AniS GalaxY said...

    ooppssss
    knp yasmin mcm nie.
    anis sokong apa yg aiman katekan...xperlu nk berpakaian mcm nie just utk promosikan drama.

    anis ttp populor gak wlpn tnp seksi..hahaha...
    ttp nk selitkan diri sendiri kan..

  2. Aainaa Khairunnisa said...

    aainaa dah tgk gambar ni...sabar je la.....

  3. aimanhaQimy said...

    tu la psal Anis.. aiman x tau la ape nk jadi dgn zaman laaaaaaa nie ehhehe .. Betis dia mjd TATAPAN UMUM!!! BANGGA la TU...

  4. aimanhaQimy said...

    SABAJ JE yer aainaa.. jgn plk aainaa pOse mcm tue plk hehehehe :)

  5. Anonymous said...

    wOWWWWWWWWWWWWW...!!! SEDAP ni!! HAHAHAHAHAHA.. drumstick!!!

  6. Aainaa Khairunnisa said...

    erk...mungkin tidak.....ya Allah jauhkan lah...amin.....

Blog Widget by LinkWithin